Campen är fulltecknad!
Campen är fulltecknad! Vi har enbart möjlighet att ta in ströplatser i åldersgruppen 2007-2005. Stort tack för alla anmälningar. Vi är taggade och längtar redan till vecka 32. //Jonstorp Hockey Till alla barn och ungdomar i Jonstorp Hockey: I morgon smäller det, då går det fint att anmäla sig till somnarcampen 2018. Anmälan gäller först när förhandsbetalningen är inbetald till klubben. (500:- på bankgiro 5069-0270, ange namn och ålder.) From den 22 januari öppnar vi upp anmälan för spelare från andra klubbar. Anmäl er här: (det underlättar att vara inloggad på laget.se) Det blir 5 härliga hockey dagar med: Ispass Fyspass Isdico Näringslära för barn och föräldrar Domarförståelse Looker Room Talk Matchspel Skills & fun Bad på Revet Meriterade tränare Inbjudna hockeystjärnor Nya kompisar ....och massor av kul. Varmt välkomna! Hälsar Campteamet Isa, Fredrik, Tommy, Stefan, Anna och Hampus Vid frågor kontakta gärna: anna.berglund@swedishopen.org
Jonstorp Hockey
14 jan 2018
0kommentarer
Fina nyheter från Föräldraföreningen!
Jonstorp Hockeys Föräldraförening har ansökt om bidrag av Höganäs Kommun (och fått det beviljat) att köpa in ett antal skridskostöd att nyttja på Allmänhetens åkning och Hockeyskolan. Föräldraföreningen välkomnar 8 stycken nya skridskostöd till Jonstorp Hockey och önskar er mycket glädje och nöje med dem. Bästa hälsningar Föräldraföreningen! www.laget.se/FORALDRAFORENINGEN
Jonstorp Hockey
13 jan 2018
0kommentarer
Sportlovshockey 2018 Vecka 8
På måndag den 15/1 öppnar vi upp för anmälningar till Jonstorp Hockey Summer Camp i samarbete med Hampus Lindholm Anmälan Sommar Camp 2018 men innan sommarens camp erbjuder vi DC Campen på sportlovet med Daniel och Christoffer! DC Campen kommer ha samma upplägg som på höstlovscampen, dvs att spelarna får träna på moment och övningar som inte riktigt ges tidtill vid sina egna lagträningar. Alla spelare kommer få minst två ispass per dag, inriktning på skridskoåkning och skridskoteknik på ett av passen vilket är väldigt viktigt i dagens ishockey. Glädje, gemenskap och nya kompisar blir det givetvis massor av också! Campen kommer delas upp på två olika tillfällen där de spelare som är födda 2009 – 2005 kommer att få en heldag på måndagen den 19 februari där vi delar upp i två grupper efter ålder. Campen kommer att hålla på mellan ca 08:00 – 16:00 där lunch och mellanmål givetvis ingår för 500kr. Den andra gruppen är riktade mot spelare födda 2004 – 2002 och kommer att hålla på onsdag – torsdag 21/2 – 22/2 och tiderna kommer vara ca 08:00 – 16:00 båda dagarna. Här ingår också givetvis både lunch och mellanmål för 1100kr. Spelare födda 2009 – 2005 måndagen den 19 februari (två grupper indelad efter ålder). Vad ingår: 2 ispass, fyspass, lunch och mellanmål. 500kr Spelare födda 2004 – 2002 onsdag – torsdag 21 – 22 februari (en grupp). Vad ingår: 2-3 ispass per dag, fyspass, lunch och mellanmål. 1100kr Anmälan är bindande och görs via mail på dchockeycamp@outlook.com. Det kommer att finnas begränsat med platser, och detta för att vi ska få ut så mycket som möjligt av dagarna och därför råder först till kvarn. Vid frågor är ni varmt välkomna att höra av er till Daniel eller Christoffer på ovan mailadress. /Jonstorp Hockey,
Jonstorp Hockey
10 jan 2018
5kommentarer
Roligt att höra
Var i dag och tittade på A-lagets match mot Lund.😊 Sitter i rullstol sen några år tillbaka och vill berömma er för en fantastisk tillgänglighet för oss som sitter i rullstol , äntligen någon som tänkt till ordentligt. Super med hissen , kanon platser att sitta och se matchen och ingen hög tröskel när man skall in och värma sig 😊🏆 Hoppas att alla ni som vill se hockey och sitter i rullstol åker och ser Jonstorp. Tveka inte , tillgängligheten är kanon 👍 Mvh Per palmquist Jonstorp Hockey
Jonstorp Hockey
12 dec 2017
0kommentarer
Parkering framför Enrén
Hej Allesammans! Våra grannar runt vår nya fina entré har stora problem att komma ut från sina hem, både vi själva och gästande lag parkerar och täpper igen deras in och utfarter. Tillsammans måste vi hitta en lösning på parkeringsutmaningen. Här är de åtgärderna som vi rekommenderar: -Det får inte stå bilar parkerade på någon sida om infarten på Idrottsvägen ned till ishallen. -Det får inte står bilar parkerade på någon av infarter till själva parkeringen. -Spelarbussar juniorer och bortalag hänvisas till gamla entrén. Är det fullt på den nya parkeringen går det utmärkt att parkera på andra sidan, gamla parkeringen, där det finns gott om lediga platser. Dörren på baksidan kommer att vara öppen. Ej låst som tidigare meddelats. Kommunen kommer att markera upp parkeringsrutor på den nya parkeringen, men dröjer det ytterligare en tid pga vädret. OM vi mot förmodan inte får rätsida på detta måste vi tyvärr låsa den nya entrén, vilket vi såklart vill undvika. TACK på förhand! Bästa hälsingar och med hopp om fint gensvar. JONSTORP HOCKEY
Jonstorp Hockey
27 nov 2017
0kommentarer
Visa fler nyheter